3 diena

2011 01 16

intro | 1 diena | 2 diena | 3 diena | 4 diena | 5 diena | 6 diena | 7 diena | 8 diena | 9 diena | 10 diena | 11 diena | 12 diena | 13 diena

Papildyta antra diena video!

Dieną pradėjom išsiregistravimu iš viešbučio ir kelione pėščiomis į Karalių rūmus ir Wat Phra Šventyklą – pati svarbiausia budistų šventykla Tailande.

Čia pakeliui einant užmačiau – įdomų drėvės panaudojimą

Pusryčiavom šviežių vaisių asorti ir baidėm Tuk-tukininkus, kurie visi labai norėjo mus pavežti. Tiesa, jų įtikinėjimais, kad Karalių rūmai šiandien dirbs tik po pietų mes jau buvome beveik patikėję, nes visi kaip sutarę sakė tą patį, ir siūlė pirmiausiai nusipirkti kelionę upe…, bet kai vienas papasakojo, kad šventykla dirbs tik po pietų, nes dabar ten valoma… o kitas, kad iš ryto ten meldžiasi vienuoliai, o teritoriją supa policija ir nieko neįleidžia – įsitikinome galutinai – nesąmonės. Nusprendėme pasivaikščioti iki jos pėstute, juk turim žemėlapį. Pakeliui užėjome į turistų info centrą, kur pasakė, kad nereikia tikėti vietinių skiedalais, šventykla tikrai atidaryta ir veikia.
Wat Phra šventykla ir Karalių rūmai (Grand Palace) mums labai patiko. Sunku papasakoti apie šventyklų grožį ir puošnumą. To neįmanoma net nufotografuoti, tiesiog neįmanoma aprėpti tokios visumos pastatų, tokios didybės ir puošnumo kartu. Iš tolo atrodo, kad tai vientisas dekoras, tačiau priėjus arčiau pamatai kiek rankų darbo įdėtą į kiekvieną centimetrą. Kiekviena plytelė dekoruota atsikartojančiais raštais, kiekvienas lipdytas lapelis suderintas ir formomis ir spalvų deriniais.

Čia ir Irmantas save pasišventino… Reikia lotoso žiedą merkti į puodą ir apsišlakstyti. Kiek tiksliai kartų mes nepasidomėjome, bet jam užteko

Labai norėjau pamatyti daugiau nei vieną vienuolį, nes mieste dažniausiai pamatai po vieną ar grupelėmis, bet tada nespėji tiesiog užfiksuoti. O čia visai netikėtai apsisukau ir… pagavau

Miesto spalvos…

Toliau patraukėme link krantinės, pasiplaukioti upe, tačiau atsisakėm turistams siūlomų ekskursijų plaukti upe, o ieškojome vietinės “vandens autobusų stotelės”. Taip žymiai įdomiau, nes gali ne tik pasidairyti į praslenkančius vaizdus, bet sutikti daugiau vietinių gyventojų, labiau pajausti jų gyvenimo būdą, kartais sutikti vienuolius.

Pasiplaukioję patraukėme pasidairyti po China Town rajoną. Daug kiniško “šlamšto”, labai daug kiniškų patiekalų nematėme, o gal nespėjome visko apeiti. Siauros gatvelės pilnos gariūninių prekių tik viskas žymiai žymiai pigiau.

Dar ragavome šviežiai spaustų granatų (5 lt) ir mandarinų (2 lt) sulčių, keista buvo matyti žalius mandarinus, ne kaip mes įpratę matyti ryškius, kaip Tailando vienuolių apdarai, mandarinus. Va šie dalykai nepamirštamai gaivaus skonio ir norisi dar ir dar… dar…

17 val. vietiniu laiku, jau sėdėjome Bankoko oro uoste ir laukėm lėktuvo į Chang Mai‘ų.