5 diena

2011 01 18

intro | 1 diena | 2 diena | 3 diena | 4 diena | 5 diena | 6 diena | 7 diena | 8 diena | 9 diena | 10 diena | 11 diena | 12 diena | 13 diena

Šiandien vykome į ekskursijas – dramblių stovyklą, pas ilgakaklių gentis, tigrų karalystę ir pas beždžionėles. Praeitą dieną vaikštinėdami po miestą „aptikome“ taksistę, kuri mums pasiūlė visos dienos taxi paslaugas už apie 50 lt. Prieš tai keletas siūlėsi už 100 lt. Visi siūlo tas pačias ekskursijas, nes viskas koncentruota į vieną rajoną ir viskas yra pakeliui. Tik galima rinktis tarp dviejų drablių stovyklų – viena su bambukų raftingu, o kita su dramlių šou ir ilgakaklių kaimu, mes pasirinkom pastarąją (135 lt vienam asmeniui).
Dramblių šou programa susideda iš kelių dalių. Pirmiausia apėjome dalį parko, kur galima buvo pašerti ir nusifotografuoti su drabliais. O fotografuojantis jie jau išdarinėja visokius fokusus
pavyzdžiui atsisėdus drambliui ant kojos jis netikėtai su savo straubliu nuima kepurę nuo prižiūrėtojo ir uždeda pozuotojuj ir dar pastuksena per makaulę

Vėliau drambliai buvo vedami maudytis. Jie ten visi labai smagiai pliuškenosi, purkštavo. Labai juokingai pirmiausia jie upėje atsisėda, o tada krenta ant šono ir paneria po vandeniu. Nuprausta dramblių gauja buvo pasirengusi pasirodymui.

Tuomet visi buvom pakviesti į dramblių pasirodymo aikštelę. Ir prisižiūrėjom visokių pasirodymų. Linksma buvo žiūrėti kaip drambliai piešė paveikslus, žaidė futbolą, grojo lūpinėm armonikėlėm ir darė dar visokių smagių triukų.

Po pasirodymo pieštus paveikslus buvo galima įsigyti nuo 2000 iki 6000 batų.
O tada sėdome ant dramblių ir patraukėme link netoliese stūksančio kalniuko viršūnės. Drambliai tai klausė ir sunkiai kopė vis aukštyn, tai suko straublius link visokių žolių ir sustodavo pakramsnoti, bet greitai būdavo paraginti prižiūrėtojo ir vangiai judėjo tolyn. Kartais rodėsi kad kalno statumas pasiekė 90 laipsnių kampą, na gerai 85
, nes atrodė tuoj išvirsim iš dramblio balno.

Nusileidus žemyn į slėnį aplankėme ilgakaklių genties kaimelį. Kaimas pritaikytas specialiai turistams, kažkokio jų kasdieninio gyvenimo nelabai ir pamatysi. Dauguma ilgakaklių sėdi prie verpimo staklių ir išgirdusios fotoaparato spragtelėjimą tuojau ima pozuoti standartinėmis šypsenomis. Galima nusifotografuoti ir su kaklo papuošalu šalia jų. Žodžiu viskas standartiškai turistiška…

Truputis gamtos…

Toliau buvo galimybė rinktis arba kobras arba bezdžionių mokyklą. Paklausėme savo taksistės, tai ji labiau buvo linkusi už beždžionėles, sakė bus tikrai įdomiau nei kobros… Na, čia labai sužavėti nelikom (neįsivaizduoju kokio įdomumo tada turėjo būti gyvačių šou, jei labiau rekomendavo šį…). Į šią ekskursiją galima vykti nebent su vaikais, kuriems patinka cirkas. Man asmeniškai tų beždžionėlių buvo gaila. Pažiūrėję 20-ies min. šou patraukėme toliau.
Čia atriša Eglei užrištas rankas. Ir negalima žiūrėti beždžionei į akis – nes šnypščia – pyksta…

Ir sugalvojom dar kartą aplankyti tigrus. Nors jau buvome Bankoke, bet tada nebespėjom aplankyti tigrų jauniklių. Labiausiai pas mažuosius „kačiukus“ norėjau aš (Eglė), nes visada svajojau su jais pažaisti ir juos paniurkyti
todėl kai sužinojau, kad tigrų „vaikų darželyje“ yra 5 tigriukai, iš kurių 3 vos sulaukę 2 mėnesių, abejonių nekilo į kurią tigrų karalystės dalį būtinai noriu patekti. Mažyliai laaaaabai fainučiai, tik gaila, kad jie visi miega. O miega manau, ne šiaip sau, o todėl, kad yra prišerti kažkokių raminamųjų. Kai prireikus prižiūrėtojai bandydavo juos pažadinti ar pasodinti, jiems sunkiai tai pavykdavo. Dėl to jausmas jais besidžiaugiant buvo dviprasmiškas, tuo pačiu ir smagu ir gaila. Smagu, nes gali prie jų prisiglausti, atsigulti šalia, paglostyti, pasiimti i glėbį kaip mažą kūdikį, o jie tik miega, jei prasimerkia, tai žiovauja arba bėga sugulti visi į krūvą, kaip tikri kačiukai. Kai gulėjau su vienu iš mažiausiųjų tigriukų ir pozavau Rūtai, jis kaip niekur nieko atsikėlė ir nukeliavo, pas savo broliukus į bendrą krūvą, matyt miegoti šalia manęs jam neatrodė pats geriausias variantas
O liūdna dėl to, kad juos nuo pat mažens kažkuo slopina. Bet iš esmės visiems esant galimybei siūlyčiau aplankyti tigrų mažylius

Dar labai norėjom pamatyti daugiau gamtos, krioklių, bet mūsų draiverė labai jau įtikinamai nupasakojo, kad dabar sausasis periodas ir kriokliai neatrodo tokia įspūdingi, nėra tokie vandeningi. Neaišku ar tai tiesa ar jai nebeapsimokėjo mūsų vežioti, bet ir mes nebeturėjom daugiau jėgų tikrinti tiesa tai ar ne ir patraukėm atgal į miestą.

Vakarop grįžom atgal į miestą. Porą valandų nusprendėm pailsėti, ir vėl paslankioti po vietines gatveles. Šį vakarą visai netikėtai jau traukiant į viešbutį pakeliui sutikom vienuolių grupelę. Žmonės jiems aukojo maisto produktus. Mums kažkoks vietinis papasakojo, kad mums pasisekė, nes ši ceremonija vyksta tik kartą metuose.

Štai tokia šiandien diena

Komentarai: 8

Vitalija (2011 01 19 - 07:53)

Pagaliauuu drambliukai :) eh nuostabi jusu kelione…

Minde (2011 01 19 - 20:49)

Super nuotykiai!!!!

Alme (2011 01 20 - 19:52)

tigriukai!!!!

is fish oil good for you (2011 08 04 - 12:55)

Does your blog have a contact page? I’m having problems locating it but, I’d like to send you an e-mail. I’ve got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it improve over time.

anxiety (2012 04 24 - 03:49)

Very interesting info!Perfect just what I was searching for!

Reta Payamps (2012 07 29 - 20:00)

When visiting blogs, i usually discover a very good content like yours :)

Lisa Gurnsey (2012 09 20 - 15:30)

I just want to mention I am newbie to weblog and seriously loved you’re blog site. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You amazingly have really good writings. Kudos for revealing your web page.

blackmart apk (2012 11 07 - 21:07)

Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your web site is great, let alone the content!. Thanks For Your article about easyfoto.lt