6 diena

2011 01 20

intro | 1 diena | 2 diena | 3 diena | 4 diena | 5 diena | 6 diena | 7 diena | 8 diena | 9 diena | 10 diena | 11 diena | 12 diena | 13 diena

Rašydami šį įrašą sėdim oro uoste ir laukiam skrydžio į Phuketą. Šiandien vėlai vakare pasieksime pietinę Tailando dalį, kur pradėsime 2-ąją kelionės dalį po salas. Ten tikimės daug nerealių vaizdų, balto smėlio, žydro vandenėlio ir visiško poilsio po karšta saule:)
Šiandien visą dieną dar praleidome Chiang Mai mieste, daug vaikščiojom, aplankėm dar kelias šventyklas, pėsčiomis skersai išilgai išmaišėme visą miestą – jis tikrai nėra toks didelis kaip Bankokas. Šiandien vėl mus „išdūrė“ vietinis jaunuolis, kuris mums pasakojo kaip įmanoma pigiau susirasti viešbučių salose. Vėliau paaiškėjo, kad jis tiesiog reklamavo vietinę kelionių agentūrą, kuri nėra nei pigesnė, nei geresnė. Prisėdę interneto kavinėje radome kur kas geresnių pasiūlymų, taigi nepasinaudojome azijiečio patarimais. Dar kartą įsitikinome, kad vietiniai turistus labai „myli“ ir kur tik įmanoma bando numelžti pinigėlių.
Šiandien jau visi pajutom, kad šiek tiek pavargome nuo miesto šurmulio, intensyvaus keliavimo ritmo, todėl kelionės į salas jau labai laukiam. Jei važiuotumėme antrą kartą čia, Chiang Mai miestui skirtume viena diena mažiau.
Šiai dienai tiek naujienų, sekančias jau rašysime sėdėdami pleže..