8 diena

2011 01 21

intro | 1 diena | 2 diena | 3 diena | 4 diena | 5 diena | 6 diena | 7 diena | 8 diena | 9 diena | 10 diena | 11 diena | 12 diena | 13 diena

Šiandien keliavome aplink Ko Phi Phi salą. Aplankėm įlankas, paplūdimius ir kelias salas. Pasigrožėjome spalvotu jūros gyvenimu (snurklinome), pasimaudėme arbatos šiltumo, bet ne saldumo vandenyje

Nupasakoti grožį nerandame žodžių, bet turime nuotraukų. Jausmas toks – tarsi būtumėm įlipę į atviruką.
Pirma stotelė Bamboo sala:)
Pamatę tokį vaizdelį džiaugėmės va taip:

Vaizdeliai pakeliui iš salos į salą…

Beždžionių paplūdimyje sutikom daug beždžionėlių, kurios nors ir kasdien sutinka daug turistų, bet nėra jau tokios drąsios ir draugiškos kaip pasirodytų iš pirmo žvilgsnio. Bet pozuoja visai neblogai. Labiausiai visų dėmesį patraukė mamytė su mažučiuku beždžioniuku papilvėje

Gaila nepavyko užfiksuoti, kai ji pabučiavo savo mažiuką, bet tokį vaizdą reiktų filmuoti!

Saulei leidžiantis atsirado dar daugiau spalvų ir atspalvių…

Pamiršom paminėti, kad Bamboo saloje sutikome “Lady Irmą”, kuri pasirodė labai panaši į mūsų Irmantą