10 diena

2011 01 23

intro | 1 diena | 2 diena | 3 diena | 4 diena | 5 diena | 6 diena | 7 diena | 8 diena | 9 diena | 10 diena | 11 diena | 12 diena | 13 diena

Kaip greitai eina laikas. Ypatingai atostogų. Šiandien persikraustėm į naujus namelius. Kiek planavom prieš kelionę pagyventi keliose salose, tačiau tik realiai prasidėjus antrai kelionės daliai – supratome, kad tam reiktų dar poros savaičių… Per vieną savaitę galima pagyventi nebent poroje salų. Juk nebesinori niekur skubėti. Kai pamatai žydrą jūrą ir dangų, baltą smėlį – norisi tik gulėti ištiesus kojas ir mėgautis tokiomis akimirkomis… Todėl pasilikome Phi Phi saloje ir nusprendėme aplankyti jos paplūdimius, o rytoj pabandyti nuvykti dar į Bamboo salą, kurioje lankėmės per ekskursiją ir ji mums labai patiko.
O šiandien ilsėjomės truputį toliau nuo šurmulio. Su vandens taksiuku nuplaukėme į neapgyvendintą paplūdimį, kur tikrai buvo labai nedaug žmonių. Mes radome nuošalesnę vietelę paplūdimio krašte ir ten įsikūrėme…

Su Egle žaidėm ant smėliuko
Gaila nepasiėmėm kibiriukų…

Eglutė vis dar negali atsidžiaugti žiedeliu
;)

Rankiojom visokias kriaukleles… Kai kurios nuo mūsų sparčiai bėgdavo

Įdėtumėm daugiau foto, bet jau labai norėjom miego, kad iš ryto turėtumėm jėgų nusigauti į Bambų salą. Juk reikės nemažai paprakaituoti, kol susirasim vandens taksiuką už mums tinkamą kaina